KEEP CALM and SHIP ART!

He tries, Lucy..

He tries, Lucy..


Nilo is my own character ;)..(just noticed i never posted this here)

Nilo is my own character ;)..(just noticed i never posted this here)

Do you think you could give us a video of you drawing Fairy Tail characters? I'd love to see your drawing process for them

I am already on it…I seriously dunno where all that time comes from to fill it with drawing around..oh wait..actually i have none……but who cares.. xD 


The “Fairy Duo”..

The “Fairy Duo”..

y-o-r-i:

Moar NaLu, MOAR!
A4 size, pencil + watercolors
I wanted an sketch but clearly I don’t know when to stop 

This is absolutely beautiful and needs more attention! I LOVE that coloring style! :3

y-o-r-i:

Moar NaLu, MOAR!

A4 size, pencil + watercolors

I wanted an sketch but clearly I don’t know when to stop 

This is absolutely beautiful and needs more attention! I LOVE that coloring style! :3

Is this the same doujinshi you were doij before or is another? ?

The same. It’s a lil’ longer..I’m posting lot’s of stuff about it as a preview for you guys, since it will take a while. It’s meant to be a thank-you gift for your lovely support. =)


I swear..this is getting out of hand……help me

I swear..this is getting out of hand……help me


Panel 1-3 by Hiro Mashima!

Panel 1-3 by Hiro Mashima!


Seriously Natsu.. What’s wrong?
…(mumble) your breasts are visible.. 
What?
..nothing..

Seriously Natsu.. What’s wrong?

…(mumble) your breasts are visible.. 

What?

..nothing..

feisty-girl:

Hades totally ships Nalu …

feisty-girl:

Hades totally ships Nalu …


What are you doing Natsu?

…”Psst!”

What are you doing Natsu?

…”Psst!”


need to get rid of these feelings..ugh

need to get rid of these feelings..ugh

posted a lot of boring stuff lately..so here a sketch for once ;)

posted a lot of boring stuff lately..so here a sketch for once ;)

Code: Breaker

*SPOILER ALERT*

So another great manga came to its end..it was good..but:

The fuck..why can’t they at least show some love interaction if two characters are clearly shown as a pairing..i need my fluff!!

I’ve had it..I will finally start my own good shonen project with a properly, funny love-story behind it..and with this i will satisfy my needs of lovey-dovey shit!

(I know not everything/story is about being in love, but try imagine your whole life without any sign, interaction, future of it..that’s totally impossible..people are made for MATING!! xD..)

Even guys/boys, who mostly just wanna see action, adventure and fun get and know this…AND are often ok with it. (I mean it’s not like an author has to focus on this category, but… just… damn it!)

Heard it folks? Prepare for it! (also: Hope you’ll read it…xD )

*growl*

New FT Episodes..

*SPOILER ALERT*

Am i the only one who is going crazy, cuz of the scenes they’ve decided to animate, which weren’t even shown in the manga?

Natsu and Lucy, probably the only ones left there, fighting for their lifes against hundreds of dragons in the future… Eventually Natsu being killed right before her eyes- protecting her (more or less).. leaving her alone..??

..also (now that i’ve mentioned it)..afterwards (F)Lucy (so actually the Lucy, who saw him dying) being killed right before the other Natsu’s eyes…what a great metaphor for these two and their weird ‘relationship’ ..(maybe not even wanted by Mashima..)

ugh..

…I think i’ll cry…………….again.